Juni 2026
Tirsdag d. 30. juni mødes vi på pendlerpladsen ved Legindbroen kl. 9.30 og arrangerer evt. samkørsel.
Vi kører til Spøttrup Borg og parkerer ved velkomstbygningen.
I haven ved velkomstbygningen er der borde og bænke, toiletterne i velkomstbygningen må benyttes. Der er fri entre til haven (der er en Frugthave og en Lægeurtehavehave), kun borgen koster at besøge.
Er der regnvejr, kan vi benytte Væksthusets madpakkehus og toiletter. Væksthuset ligger overfor Velkomstbygningen ved borgen. Det koster lidt at benytte deres faciliteter, men da må man gå rundt og kigge på alt det spændende, som de har gang i. Vandrelauget dækker udgiften.
Turen går rundt om Spøttrup Sø og er på ca. 7. km
Praktisk fodtøj anbefales, da stien kan være blød.
Højdemeter er angivet til ca. 6%
Mere om turen:
https://udinaturen.dk/rute/vandrerute/?routeid=bdb15389-c53f-4436-ae63-6c9576b227bb
Spøttrup Borg
Væksthuset. Center for selvforsyning
Tilmelding til
Jens Søgaard og Lisbeth Bjørn
Mobil 53645585